Host host och host!!!

Host host!!!

Hej alla söta människor!
Nu är ytterligare 2 deltävlingar avklarade. Top Model och sport... Top Model tävlingen var som en modevisning med våra afrikanska design klänningar vi ska ha på finalen. Massa publik och en hård Jury... Miss World Top Model 2008 blev Ryssland, jätte go tjej som är i samma grupp som mig...hon kunde verkligen gå på catwalken.
Så igår, då åkte vi till ett jätte fint ställe ute på landet med en liten sjö, vattenfall och stora ytor för våran sport tävling :)
Man tävlade i grupp samtidigt som dom individuella resultaten räknades. Det började i varje fall med att vi skulle bygga en båt av stora kartongbitar som skulle plastas in med en gigantisk plastduk. Mitt lag, det gamla goa gula laget som nu hette "The Lions" var färdiga med båtarna först såklart... ;) När alla var färdiga var det båt-race. Jag och Puerto Rico skulle paddla för vårat lag... Kändes inte helt säkert att hoppa i båten men sen kom tävlingnerverna fram som om det vore på liv eller död... haha, våran båt visade sig vara en bångstyrig en, men vi hamnade i mitten!!!


Det är vi i dom svarta flytvästarna!

Efter båt-racet var det dags för 60-meters lopp, flest sit-ups på 1 minut, flest armhävningar  på 39 sekunder och någon konstig kasta boll på pinnar tävling (måste vara något afrikasnkt). Jag lyckades iaf. springa på 8.40 sekunder, 37 sit-ups och 27 armhävningar. Inte helt vältränad, men jag är nöjd...
Miss World Sport 2008 blev Island...

Annars så har dagarna varit fulla med repititioner för finalen, talangshowen osv. Igår kväll tränade vi inför talangshowen som är imorgon kväll. Vi satt i en iskall lokal i 2 timmar, jag var djupfryst när vi kom tillbaka till rummet...vilket resulterade i att jag ahr legat i sängen hela dagen idag med halsont, ont i öronen, jordens förkylning.... bra jobbat Jennifer!!! Och ikväll är det välgörenhetsmiddagen som jag verkligen vill och SKA gå på. Ska ha på mig min underbart fina sverigeklänning av Alicja Eklöw, hoppas den kan få mig att se lite piggare ut än mina mjukisbyxor, mormors raggsockor och en halsduk!

Känns jätte bra och ännu bättre att David och Mamma är här. Dom har fått vara med på lite saker vi gjort. Allt fler familjer börja komma nu och det märks bland tjejerna... Om 4 nätter kommer Pappa och Hanne också. Älskar min familj så oerhört mycket alltså...
Den 9.e är det bara 1 månad kvar tills mitt redan så älskade gudbarn kommer. Ni finns i mina tankar hela tiden Bailey...men det visste du ju redan!! :)

Har en toppen nyhet för alla er där hemma. Finalen kommer sändas live på Tv7 den 13:e december klockan 16.00.

Ska sätta på mig ett ansikte nu och träffa doktorn igen.
Ta hand om er där hemma så hörs vi snart igen!

Puss och Kram
/ En krasslig Jennifer

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tråkigt att du har blivit förkyld. Krya på dig! Nu ska jag jaga efter folk som har TV7 så att de kan spela in åt mig! Kramisar från din syster

2008-12-06 @ 16:33:50
Postat av: emma ax

hej vännen. allt ser ju helt fantastiskt ut. Njut av din tid där, för här hemma är det som vanligt inte så fint väder. Den där förkyldningen får du göra dig av med snabbt som bara den, du måste ju vara i ditt bästa hela tiden.:) Vad har varit roligast av allt då? vem klaffar du bäst med? är det missnorge och danmark. haha. Tänker på dig. kram Emma Ax

2008-12-06 @ 16:47:50
Postat av: roxy o lexus

du glömde skriva om oss. Vi är nu hos våra bästa passare och har det bättre än på många veckor. vi sover mycket, det var jobbigt i skåne, inte mycket vila. vi har också börjat äta upp oss. stanna gärna ett tag till, vi har det så bra här...VOV VOV roxy m bror

2008-12-06 @ 16:58:41
Postat av: Katja Fahlberg

vad tiden går fort! tråkig att höra om din förkyldningen, men mama säkert kan hjälpa till. Du har Super mama! Ha det jätte trevlig idag och lycka till immorgon.

2008-12-06 @ 21:57:31
Postat av: Carola.Ö

Hej Miss W.(o: Kul att följa din resa på denna sida,hopas att din förkyldning snart går över.Är avis på värmen som du har,idag var är det -13g här i Umeå.Sköt om dig och håller tummarna på torsdag.Kram kram/ Carola

2008-12-09 @ 08:38:40
Postat av: Bailey

nu fick jag mig en liten tår i ögonvrån!

vi saknar dig såå...!!!

älskar dig min skatt!

xoxox Bailey o Lillsnorren

2008-12-09 @ 09:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0