Gudmor & Födelsedag!!!

Äntligen är han här!!! Mitt underbara Gudbarn... Lilla Liam kom till världen 13 januari kl. 05.25. Jag och Pappan var med på förlossningen. Jag har aldrig sett en människa kämpa så hårt som Bailey. Hon var jätte duktig... Vilka dolda talanger :)
Sen den dagen har jag hjälpt den nya familjen så mycket jag kunnat. Det vill säga att jag inte gjort mycket annat sen sist. Det tog lite på krafterna att sitta i en förlossnings sal  14 timmar och känna sig så maktlöst...kan inte släppa hur bra Bailey klarade det.


Är han inte något utav det sötaste!? En liten hand på min... Overkligt!!!

För att få tankarna på något annat en dag så hade vi lite födelsedags firande hemma idag. Roxy fyllde nämligen 2 år idag. Det firades tillsammans med lillebror Lexus och bästisarna Tyler och Sonic. Efter en lång lekstund i hundhagen så fick dom faktiskt en halv köttbulle var... då var födelsedagen lyckad!!! :)


Tyler, Sonic, Roxy & Lexus

Som sagt, inte mycket som hänt sedan sist. Ska ha ett möte imorgon så hoppas att det kan börja hända lite mer nu. Börjar få lite för mycket kli i fingrarna!!!

Ta hand om er själva och alla i er närhet  en gång för mycket så hörs vi snart igen!

Puss och Kram
/ Jennifer

Just det, Pappa har kommit hem från Thailand igen...saknat honom massor!!!

Kommentarer
Postat av: malin

Hejsan!

jag gör en litteratur studie om aneroxia och undrar om du kunde ställa upp på att svara på lite frågor därför att du själv lidit av en ätstörning.

vore jätte snällt, vi gör i så fall allting via mail.

Maila mig om du vill ställa upp.

[email protected]

Tack! / Malin

2009-01-19 @ 10:43:35
URL: http://malafjala.blogg.se/
Postat av: Bailey & Liam

Gudmor tack för att du stöttade min mamma på min ankomstdag..vill att du ska veta hur mycket vi älskar dig..o jag saknar dig massor!Massa pussar Liam

2009-01-21 @ 23:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0