Vila i frid...

Nu har änglarna hämtat dig!!! Nu slipper du känna all den smärta du haft... Många fina minnen har du lämnat efter dig, minnen som jag alltid kan ta fram och spela upp i mina tankar. Hoppas du kände hur mycket du betydde för mig... När jag sitter här så hör jag din röst i huvudet hela tiden. Fina, underbara, älskade farbror.

Att få sitta runt din säng med alla nära dina sista timmar är något jag alltid kommer bära med mig. Jag hann säga mitt sista farväl. Jag höll din hand, klappade dig på kinden och sa mina ord: Himlen är nära, så du är inte så långt borta...Och en dag så ses vi igen.

Hoppas du har hittat farmor och Peter där uppe. Ni får vaka över oss tillsammans...
Nu har kaptenen landat för sista gången hos oss, nu kan du fälla ut dina vingar och flyga iväg till det okända...Vara fri!!!
Självklart har du lämnat ett tomrum kring dina nära och kära. Men jag tror att din önskan är att vi lever vidare, tar hand om varandra. Med dig i våra tankar. Varje gång jag dricker whiskey/cola kommer jag garanterat minnas dig. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta...

Vila i frid min älskade farbror!


Kommentarer
Postat av: Bailey & Liam

Gud va fint skrivet!

Han finns alltid hos dig o vakar över dig!!

mina tänkar går till dig!

2009-04-23 @ 21:40:06
Postat av: Louise Torsvik

Hej!

Jag var med och representerade Sverige i Miss World 1999.

Skulle vilja komma i kontakt med dig, då jag har lite frågor.

Snälla skicka mig en email med din adress!

MVH

Louise

2009-10-07 @ 20:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0