Ett inlägg i ljusets hastighet!!

Hej!
Vill bara berätta att jag lever om någon undrar.
Har haft fullt upp dag in och dag ut. Full rulle med föredrag på onsdagar. Hoppas verkligen att min egna historia ger något.
Idag har jag & pappa varit hos veterinären med killarna. Dom fick sova djupt djupt när tandstenen skulle bort.
Jobbar så mycket jag får, kan & hinner. Måste få ihop en sommarkassa!!! (PANIK)
Födelsedag och Malaga närmar sig. Kan inte sitta bättre med en liten vecka borta just nu...
Hjärnan har gått på högvarv dygnet runt. Blir jag gudmor den 16 maj? Mitt hjärta knyter sig varje gång jag tänker på det... Problem kommer och går, men det borde inte sätta dessa spår!
Det har varit varma, soliga, lyckliga, jobbiga, gråtfyllda dagar sen sist.
Men nu väntar krattan och påskpynten på mig... Måste skynda mig innan terroristerna vaknar ordentligt efter veterinären!

Kram sålänge!!!
/ Stressad & Förvirrad Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0