Hejdå!

Förlåt alla för att jag inte har hunnit skriva på ett par dagar... Men det har varit lite mycket!
Nu är det bara 5 timmar kvar tills jag sitter på planet!!! Det är ett under alla mina fjärilar i magen får plats.
Bagaget är äntligen färdig packat efter 3 timmars hårt arbete tillsammans med mamma och Bailey igår kväll... Förlåt mamma för att jag var lite irriterad!!!! :)

Igår var det hejdå till den underbara klassen inne i Stockholm. Jag har, som dom flesta vet, lite svårt med att säga hejdå...Dom är ju så undebara! Tack alla för en underbar kurs tillsamman och vi ses när jag kommer hem igen. Vi är den bästa gruppen som ni vet :)



Sen kom tårarna, när min älskade bebisar skulle åka ifrån mig. Dom ska nämligen vara nere i Glimåkra hos uppfödaren, Britzyk, under den kommande tiden! Tusen tack för hjälpen, det är guldvärt. Jag vet att dom kommer ha det super bra tillsammans med stora släkten... Men det gjorde ont i hjärtat när bilen åkte!!! Nu rinner det en tår ner för kinden igen, att dom aldrig tar slut...




Det är mycket med hejdå nu men måste ta vara på tiden... Dags att börja göra sig i ordning. Om jag hinner så skriver jag en rad när jag sitter i Madrid!!!

Till er alla från mig: Kommer sakna er, men inte vädret här hemma! Lovar att uppdatera er så ofta jag kan... Jag ska ta hand om mig och det ska ni också!

Som jag alltid säger när det är jobbigt att säga hejdå, "vi ses imorgon"...

Puss och kram /
Eran Jennifer

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad är det för ras på vovvarna? Ha en superbra dag!

2008-11-15 @ 10:36:45
URL: http://lisaventilerar.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej Jennifer! Hoppas resan ner går bra?! vi hörs snart igen:) kram

2008-11-15 @ 20:07:59
Postat av: Bailey Ma

Älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!!

njut o så mycket du bara kan...kom hem o dela din upplevelse och dina nya erfarenheter med oss(lillsnorren & mig)Saknar dig såååå!!!

i mitt hjärta bär jag dig med mig!

puss puss min älskade skatt

2008-11-16 @ 02:06:33
URL: http://missworldsweden.blogg.se/
Postat av: Britzyk Bell

Lycka till nu gumman!! Vi hejar på dig!!! Dina små dvärgpinscher Roxy och Lexus skuttar runt och är sååå stolta över sin matte :-)

Kram

Britzyk och hela gänget i Glimåkra

2008-11-18 @ 21:47:33
URL: http://www.bellocean.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0