Madrid!

Sådär... Efter mycket om och men, problem med övervikt och handbagage på arlanda, massa rinnande hejdå-tårar så har jag landat i madrid och ska sitta här i 4 timmar!
Som tur var blev jag kompis med en chilienare på planet hit som tog med mig till buisness loungen... Massa gratis kaffe och internet....topppen!!!

Saknar er där hemma jätte mycket redan, men så fort jag kommer ner så blir det bättre. Vi ses ju imorgon... ;) Just nu känner man sig lite liten på en enoooooorm flyplats.

Dags att fylla på koppen igen... Skriver så for jag kan igen. Undra vem jag kommer dela rum med!? :)

Tänker på er och tack för att ni läser!!!

Puss och Kram
/ Jennifer

ps. Britzyk, pussa Roxy och Lexus en gång extra varje kväll från mig...

Kommentarer
Postat av: david

hej hopp... känns sjukt tomt hemma nu, var bara hemma 2 timmar innan vi skulle till sthlm men det var nog för att märka att det varken fanns ngn hund eller ngn Jennifer hemma... hoppas att nästa flyg går lika bra... hälsa ohooo om du ser han... massa pussar

2008-11-15 @ 21:16:43
Postat av: Jennifer

usch, nu kom tararna tillbaka!!! "vi ses ju imorgon"... klart jag ska halsa ohooo, hoppas ni ocka hinner se han!!! pussar pussar

2008-11-15 @ 21:43:09
Postat av: Peter & Tess

God morgon tjejen!

Hoppas flygtyren från Madrid gått bra, vi saknar dig redan här hemma!

Men vi ses ju snart igen!



Puss från oss 2!

2008-11-16 @ 09:01:44
Postat av: Peter igen :)

Nu missar du ju första snön här hemma :)

Toksnöar här i Sigtuna, men som vanligt lär det inte ligga kvar...hoppas jag! Nu önskar jag att jag att vi kunde fått åka me dig ner så man hade haft lite varmt istället! Kram på dig!

2008-11-16 @ 11:40:40
Postat av: Annie Oliv

Hej söt! Hoppas du har kommit fram bra och att du inte delar rum med en vodkadrickade tjej från Singapore hehe för det vet jag hur d e =)



Första dagarna tyckte jag var dom jobbigaste så efter imorgon kommer nog det mesta kännas lite lättare, mam blir ju som en liten familj!



Tänker på dig och hoppas du får lika kul som jag hade det, stå på dig och bry dig inte om de damer som inte blev givna något iQ =P Puss puss

2008-11-17 @ 11:21:28
URL: http://blog.annieoliv.org
Postat av: Katja Fahlberg

Hej sötnös!

Vad glad jag är för din skull och att allt lösnade sig med bagageväskor! Vilka otrevliga människor som jobbar på incheckning för IBERIA !... Men säkert blev dem (kvinnlig personal) mycket avundsjuka när dem fick träffa dig som är så vackert, söt och snäll.

Fick prata med din mamma och hon berättade att du delar rum med Miss USA. Vilken tur tycker jag!

Annars Alicja från ASPERA/Parisette hälsar. Och jag önskar dig en jätte trevlig resa i Sydafrica och vi alla håller tummarna här i Sverige för din skull. Ha det rolig och glöm inte oss!!!JÄTTE PUSS och KRAM från Katja (MissWorldSweden Org.)

2008-11-17 @ 13:20:24
Postat av: Monica cedervi

Hej Jennifer

Först ett stort GRATTIS från pappas gata.

Vi önskar Dig lycka till på Ditt livs resa,Du har ju redan gjort en, om än svår. Du kommer att klara även denna med bravur.

Vi håller alla tummar.LYCKA TILL

Hälsn Monica o Torsten Cedervi

2008-11-17 @ 15:12:47
Postat av: Carola Öhrnell

Hej Miss W (o: Hoppas att resan gick bra och att du får bra rums polare.Ska hålla tummarna hela tiden(o: vi ses i januari.kram kram

2008-11-17 @ 20:45:14
Postat av: Purzey

You and me together, always and for the rest of our lives!! I believe in you, you are the best!!!

Lots of love.

Purzey

2008-11-18 @ 14:47:33
Postat av: meta skarin

helt fanatastiskt att följa dig borta i Sydafrika!

Du har karisma och stil.

Lycka till och njuuuut av att vara på äventyr.

Kram Meta

2008-12-04 @ 18:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0