Här är jag!



Den här bloggen kommer handla om mig, Jennifer Palm Lundberg.
Den 15 november bär det av till Sydafrika där Miss World finalen 2008 kommer att hållas. Här kommer ni kunna läsa allt om mitt äventyr där och mitt år som Miss World Sweden 2008.


Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag åker. Det börjar kännas ordentligt i magen. Det är sååå mycket som måste fixas innan jag sätter mig på planet. Men idag var jag hos frisör Johan Sellgren,  en riktig ängel. Nu har jag fått en ordentlig sommarfärg...underbart, skandinaviskt och blondt!!! Jag är super nöjd och evigt tacksam för hans hjälp...

Imorgon blir det nog en dag med lite tid för planering. Måste sitta med skolarbete och sen jobba. För er som inte vet det så jobbar jag som bilvårdare, vilket en hel del människor lyfter på ögonbrynet för. Hur kan man vara tjej och jobba med bilar? Får man inte smuts under naglarna? osv. Det är ett toppen jobb och jag tänker inte svika mina underbara garagevänner...eller er på kontoret! :)

När jag ändå sitter här och skriver kan jag ju göra en lista för min egen skull på saker jag har kvar att göra:

1. Hämta klänningarna
2. Ta sista vaccinsprutan
3. Fixa med hårprodukter
4. Ordna en kamera till resan
5. Göra klart mitt sista skolprojekt
6. Säga puss och hejdå till alla vänner och familj
7. Kolla igenom all packning och packa
8. Framför allt...pussas med mina hundar så mycket jag bara kan!!!
9. Tvätta
10. Växla pengar
11. Jobba

Det kanske låter lite, men för mig är det ganska mycket kvar som måste fixax :)

Dags att gå en kvällspromenad med killarna.

Hoppas att ni kommer vilja följa med mig på min otroliga resa...

Kramar / Jennifer

Kommentarer
Postat av: S

Spännande läsning, den här bloggen ska jag följa! :)

2008-11-10 @ 21:26:53
URL: http://www.metrobloggen.se/glamourensvarld
Postat av: Peter

Allt kommer gå så bra Jennifer!

Tänk dig bara vilken upplevelse du får va med

om!!

Ses och hörs!

Pussar & Kramar från Peter & Tess.

2008-11-11 @ 16:26:23
URL: http://www.mystyle2u.se
Postat av: christoffer palm lunderg

heiii nu sitter vi här i mörkret å du har 4 uker grymma uker framför dig...vill bare si att jeg å de jeg kjenner håller tummerna för dig å alle på yatzi håper att du kan även när du har blivit vackrast i världen kan ta dig en titt in på oss å lysse up mörkret på dette bra stedet...:) klem fra bror å venner!

2008-11-14 @ 21:25:29
Postat av: Marcus A.

sista dagen idag. lycka till i afrika. vi ses snart igen. massa pussar marcus.!!!! ps. idag gör jag stockholm, mycket nu. ds

2008-11-14 @ 23:29:21
Postat av: stoffe

Lycka till, och ha det så väldans roligt nu. Det kommer bli världens upplevelse det är jag säker på :)



Jag kommer förhoppningsvis och vinkar av dig imorgon.



p&k

2008-11-15 @ 01:43:58
URL: http://www.7thchapter.com
Postat av: Anders

Spännande intryck från Din safari! Hoppas de vildaste djuren var dem Du såg där.

Önskar Dig Lycka Till i Din glittrande gula!

Anders

2008-12-01 @ 08:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0