Andra advent och antibiotika!!!




Hoppas ni hade en riktigt mysig andra advent där hemma... själv så låg jag nästan hela dagen till sängs, öppnade lucka 7 på min chokladkalender och tittade på TV. När doktorn kom så fick jag den underbara nyheten att jag dragit på mig en bihåleinflammation...så glöggen byttes ut mot antibiotika. Det här ledde till att jag inte fick ställa upp i talangshowen, vilket gjorde mig riktigt ledsen....hade sett fram emot den så mycket. Kravlade mig upp ändå och satt med alla dom andra tjejerna i publiken. Kändes mest som ett störande objekt för alla runt om eftersom jag nös ungefär 10 gånger i minuten...opps!!! Barbados och hennes underbara sångröst vann Miss World Talent 2008...grattis grattis :)

Men idag är en ny dag och jag känner mig faktiskt lite bättre. Om en timme är det dags att träna för finalen i vanlig ordning, bara 5 dagar kvar nu. Känns overkligt...var tog tiden vägen?
Ikväll är det familjemiddagen, äntligen ska vi få umgås lite med våra nära och kära och möta alla andra familjer...ska bli jätte kul! Mamma och David har redan bekantat sig med ett gäng familjer, vänner, sponsorer osv. till dom andra tjejerna. Än så länge så är vi bjudna till Korea, Nya Zeeland, Florida, Trinidad och Tobago, Skotland...ojojoj!!!

Fick en kommentar på mitt föra inlägg av mina hundar. Självklart har jag inte glömt dom... Saknar dom så oerhört mycket, försöker inte tänka på det så mycket...blir bara värre då. Sen vet jag att dom har det toppen hos David's föräldrar. Ororar mig lite för att dom kanske kommer vara en aning övergästa när vi kommer hem, det är ju trots allt jul och dom har en tendens att få en köttbulle titt som tätt, antar att dom är värda det min älsklingar små!!!

Dags att göra sig i ordning...
Hörs snart igen!
Puss och kram
/ Jennifer





Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad surt att du inte kunde vara med i talangshowen.

Men du får ge järnet i finalen istället. Här hemma är det mörkt och regnigt - hoppas att solen skiner på dig i alla fall. Tusen kramisar Lotta.

2008-12-08 @ 17:03:22
Postat av: Bailey

Krya på dig vännen!

massa kärlek till dig!

puss puss

2008-12-09 @ 09:29:53
Postat av: sandra vilen

Hej Jennifer hoppas allt går bra på lördag ska komma ihåg att titta. Ha det bra kramar / miss örebro- sandra

2008-12-11 @ 12:57:37
URL: http://sandra689.blogspot.com
Postat av: Anonym

Guud så häftigt jennifer!! Hoppas verkligen att du har roligt och att allt går bra. GO MISS SWEDEN! Du får berätta om alltihop när vi ses. Ta hand om dig och enjoy south africaaa :) Puss marie

2008-12-11 @ 21:09:30
Postat av: eja

DROTTNINGAR! ÖNSKAR LYCKA TILL!!!! INFÖR FINALEN I AFTON!!!



HEJA JENNIFER!!!!





DROTTNINGAR!

2008-12-13 @ 08:52:31
Postat av: Julia

Lycka till Jennifer!!!!!!:D

2008-12-13 @ 13:57:50
Postat av: Monica cedervi

Lycka till Jennifer!!!!!!!!

önskar Fam.Cedervi

2008-12-13 @ 15:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0